3Care gezondheidsprogramma

Het 3Care gezondheidsprogramma is gemaakt om op een gezonde en eenvoudige manier het lichaam te ontdoen van afvalstoffen en overtollig vetreserve, zonder dat dit ten koste gaat van gezond spierweefsel. Een gezond en schoon lichaam kan zichzelf goed herstellen. Onze verre voorouders aten in de juiste verhouding, zonder dat men er zich van bewust was. Tegenwoordig is dat niet meer vanzelfsprekend. In de huidige tijd moeten we weer leren om dichter bij de oorsprong van onze leefstijl te komen.

Het 3Care gezondheidsprogramma is een medisch verantwoorde aanpak  voor reiniging en herstel van overtollige afvalstoffen en reservevet

  • Omdat een goede gezondheid begint met een schoon lichaam
  • In 30 dagen reinigen op celniveau
  • Op basis van gezonde koolhydraten, eiwitten en vetzuren
  • Brede keuze uit duidelijke en praktische voedingslijst
  • Met voorbeelddagen en recepten
  • Eenvoudig en motiverend om te doen
  • Toepasbaar in elke leefstijl en gezinssituatie
  • Bij uitstek geschikt voor lactose- en glutenvrije voeding
  • Financieel laagdrempelig
  • Professioneel in ondersteuning en begeleiding naar behoefte

Voor gezonde ondersteuning bij onder andere: Allergieën – Anti-aging – Bloeddruk – Bloedsuiker – Cholesterol – Concentratie – Darmen – Diabetes type II – Energie en vitaliteit – Eczeem – Fybromyalgie – Gewrichten – Hart- en vaatstelsel – Hersenen – Hoofdpijn – Huid – Immuunsysteem – Libido – Menopauze – Migraine – Ondergewicht – Overgewicht – Pijn – Pré zwangerschap – Prostaat – Schildklier – Slaapkwaliteit – Spieren – Sport – Vermoeidheid – Zenuwstelsel – Zwangerschap.

Ervaar hoe fijn het is om zelf meer uit je gezondheid te kunnen halen.

Het antwoord voor iedereen die goed voor zichzelf wil zorgen. Voedingssuppletie voor totale dagelijkse basisbescherming.

  • Alle essentiële vitaminen, mineralen, amino- en òòk de vetzuren in slechts 1 verpakking
  • Hoog gedoseerd en in de juiste balans
  • Zo natuurlijk mogelijk en van unieke bronnen afkomstig
  • 2 sterktes in dosering, ook geschikt voor kinderen, ouderen en zwangere vrouwen
  • Geen potten, maar in een hygiënische en handige doordrukstrip
  • 1 x per dag slechts 2 x drukken, zo eenvoudig is het
  • Uniek in prijs en kwaliteit

Voor meer informatie klik hier https://3care.eu/

 

 

Wist je dat voeding kan helpen om klachten, zoals vermoeidheid, te verminderen?

De hoeveelheid energie die je nodig hebt wordt onder andere bepaald door je leeftijd, lichaamsbouw en hoeveelheid beweging. Bij ziekte kunnen specifieke voedingsstoffen uw herstel mogelijk ondersteunen en ervoor zorgen dat u zich wellicht minder moe voelt. Aan de hand van uw klachten en neuro4profiel  adviseer ik u graag met tips bij het ondersteunen van een gezonde leefstijl! Neem nu vrijblijvend contact op, zie contact pagina.

Je lichaam heeft dagelijks brandstof nodig om goed te kunnen functioneren en haalt de benodigde energie uit alles wat jij eet en drinkt. De kwaliteit van deze brandstof kun je beïnvloeden door gezond en gevarieerd te eten.

Voeding kan de balans van gezondheid en ziekte beinvloeden. Hippocrates zei al: “laat voeding uw medicijn zijn”.

Een gezond voedingspatroon bestaat uit koolhydraten, eiwitten en vetten. Deze macronutriënten leveren een belangrijke bijdrage aan je energievoorraad.

In een gezond eetpatroon haal je 40-60% van je energie uit koolhydraten. Je vindt ze in granen, groenten en fruit. In je darmen worden koolhydraten in glucose omgezet. Glucose is onder andere een belangrijke energiebron voor je hersenen. Vermijd echter de snelle koolhydraten die voornamelijk suiker bevatten en kunnen leiden tot overgewicht.

Wees niet bang voor gezonde vetten, waaronder omega 3! Je vindt ze onder andere in vette vis, olijfolie, avocado’s en walnoten. Vetten leveren 20-40 % van jouw energie bij een gezonde leefstijl.

Eiwitten of proteïnen zijn  voornamelijk bouwstoffen maar leveren ook 15-20 % van onze energie. Eiwitten zijn nodig voor opbouw en behoud van spieren en cellen. Als we ouder worden hebben we dan ook relatief meer eiwitten nodig. Je vindt ze in dierlijke en plantaardige voeding zoals peulvruchten, eieren, vlees en kip.